Címlap Mikszáth Kálmán Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola
Igazgató: Lavaj Árpád
Iskola címe: 2660 Balassagyarmat, Hétvezér út 26.
Telefon: 06-35-301-999, 06-35-501-190
Fax: 06-35 301-966
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Web: www.mkkevig.sulinet.hu
Telephelyek: 2660 Balassagyarmat, József Attila utca 3.(„B” épület) 06-35-301-347
2660 Balassagyarmat, Civitas Fortissima tér 2. („C” épület) 06-35-300-963
Ellátott feladatok:
  • Nappali rendszerű, érettségi vizsgára felkészítő szakközépiskolai oktatás kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció, vendéglátás-idegenforgalom, egyéb szolgáltatás (rendészet), közgazdaság, és informatika szakmacsoportokban 9-12. évfolyamokon
  • Nappali rendszerű szakiskolai (alapiskolai) oktatás kereskedelem-marketing, vendéglátás-idegenforgalom és élelmiszeripari szakmacsoportokban 9-10. évfolyamokon
  • Nappali rendszerű, szakmai vizsgára felkészítő szakképzés az Országos Képzési Jegyzékben meghatározott szakképzési évfolyamokkal:
  • 10. évfolyam elvégzéséhez kötött szakképzés kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció, vendéglátás-idegenforgalom, élelmiszeripari szakmacsoportokban
  • Érettségi vizsgához kötött szakképzés informatika, közgazdaság, ügyvitel, kereskedelem-marketing, üzleti adminisztráció, vendéglátás-idegenforgalom szakmacsoportokban
  • Érettségi vizsgára felkészítő gimnáziumi és szakközépiskola felnőttoktatás nappali, esti, levelező munkarend szerint
  • Az intézmény ellátja azon sajátos nevelési igényű tanulók nevelését-oktatását, akik a szakértői és rehabilitációs bizottság szakvéleménye alapján integrált körülmények között oktathatók és testi, érzékszervi, értelmi, beszédfogyatékosok, autisták, több fogyatékosság együttes előfordulása esetén halmozottan fogyatékosok, a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra visszavezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdenek, illetve akik a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének organikus okra vissza nem vezethető tartós és súlyos rendellenességével küzdenek.
  • Az intézmény részt vesz a hátrányos helyzetű, iskolai kudarcot szenvedő tanulók iskolai sikerességét elősegítő programok, módszerek, modellértékű elemzések kidolgozásában